wtorek, 21 lutego 2017

WALENTYNKA METODĄ SCRAPBOOKINGU RECYKLINGOWEGO


Niezbędne materiały i narzędzia:
- blok techniczny,
- karbowany karton, 
- tektura, 
- stare książki, 
- sznurek jutowy,
- dziurkacz w serduszka,
- nożyczki,
- klej magic,
- świeczka,
- zapałki,
- czarny długopis.

Wykonanie: 1) Z pokarbowanej tektury (którą pozyskałam z opakowania po dużych kolorowankach) wycięłam dwa serca. Na środek przykleiłam kokardkę ze sznurka.


2) Na wypalonej tekturze napisałam markerem "Walentynka".


3) Złożyłam kartkę białą techniczną na pół, do formatu A5.
4) Wycięłam ze starej książki kartkę, która była niewiele mniejsza od formatu A5, następnie wydziurkowałam ozdobne serca wzdłuż jej wszystkich ścianek. 
5) Przykleiłam wszystkie elementy do kartki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz