niedziela, 2 lipca 2017

SCRAPBOOKINGOWA KARTKA NA 25 URODZINY



Uwielbiam kartki urodzinowe! 
I dostawać i dawać. 
Do kolekcji moich prac brakowało właśnie urodzinowej laurki. 
Adresatem tejże kartki była Ola- moja serdeczna koleżanka ze studiów. Często chwaliłam się jej moimi pracami. Cieszę się, że miałam okazję w końcu coś dla mniej wykonać ;)

Niezbędne materiały i narzędzia:
- biała kartka A4 z bloku technicznego,
- upalona tektura w formacie A5,
- stara książka,
- karton,
- sznurek jutowy,
- marker,
- klej,
- nożyczki.

Wykonanie:
1) Najpierw upaliłam kartkę w formacie A5. 
Następnie złożyłam białą kartkę techniczną A4 na pół i przykleiłam na nią tekturę.

2) Z kartonu wycięłam małe prostokąty, które następnie obwiązałam sznurkiem jutowym.

3) Na starej, pożółkłej kartce narysowałam balony, wycięłam je i przykleiłam do nich sznurek jutowy.

4) Wszystkie elementy przykleiłam klejem magic do tektury.
5) Czarnym markerem napisałam 25 i STO LAT!
6) W środku napisałam spersonalizowane życzenia.


Jeszcze raz wszystkiego najlepszego Olu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz