środa, 6 października 2021

"DZIEŃ PIECZONEJ PYRY" W ŻUKACH

Jak pewnie wiecie, od wielu lat działam społecznie w swojej rodzinnej miejscowości Żuki.

Na zebraniu sołeckim, które odbyło się 12 września 2021 roku mieszkańcy Żuk zaproponowali, aby zorganizować festyn, który mógłby zintegrować naszą społeczność lokalną.

Tydzień później radny, sołtys i rada sołecka zasiedli przy jednym stole i uradziliśmy, że zorganizujemy w dn. 25.09.2021r. festyn pt. "DZIEŃ PIECZONEJ PYRY". 

To wydarzenie to sukces naszej społeczności, począwszy od zaangażowania na poziomie organizacji i przygotowań, a skończywszy na udziale w festynie i dobrej zabawie, a także późniejszym sprzątaniu po imprezie. 

Od rana w świetlicy wiejskiej w Żukach przygotowywaliśmy dania z pyry.

Kolejnym moim zadaniem była dekoracja placu imprezowo- wypoczynkowego.Zobaczcie efekty mojej pracy na zdjęciach poniżej.

Jeżeli chcecie obejrzeć relację fotograficzną z festynu "DZIEŃ PIECZONEJ PYRY", to zapraszam na nasz fanpage na Facebooku Żuki- moja miejscowość, gdzie możecie oglądać zdjęcia, które wykonałam ja i Magdalena Jesiołowska.
Zapraszamy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz