środa, 30 marca 2022

DEKORACJA BUTELKI DLA KIEROWCY MIĘDZYNARODOWEGO

Butelka dla kierowcy międzynarodowego, który pracuje w firmie Ambro Logistics była prezentem dla mojego brata Janusza.

W związku z tym, że firma ma kobaltową szatę graficzną, kierowcę postanowiłam również ubrać na kobaltowo. Cała butelka udekorowana jest wstążką, a czapka wykonana jest z plateliny. Czapka jest jednocześnie korkiem, więc można otworzyć, napić się trunku i odstawić butelkę, która będzie pełniła funkcje dekoracyjne.

Do butelki przymocowałam kierownicę (z jakiejś starej zabawki). Do kierownicy przymocowałam klakson w kształcie opony.

Po prawej i lewej stronie butelki przymocowałam ciężarówki, a na nich samochody, ponieważ firma Ambro Logistics głównie sprowadza auta z zagranicy.

Całą konstrukcję umieściłam na na kole, które obkleiłam mapą Polski. Wycięłam ten fragment, gdzie jest Turek (gmina, w której mieszkał mój brat) i Dalików (gmina w której obecnie mieszka mój brat).

Wszystkiego najlepszego braciszku!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz