czwartek, 15 czerwca 2017

KARTKA DLA KAPŁANA Z WINOROŚLĄ



Niezbędne materiały i narzędzia:
- kartka A4 z bloku technicznego,
- upalona tekstura w formacie A5,
- czarne, zielone, fioletowe i kremowe kartki rysunkowe,
- dziurkacz kulki,
- dziurkacz liście,
- brązowa wstążka,
- klej w sztyfcie,
- klej na gorąco,
- nożyczki,
- literatka.

1) Złożyłam kartkę techniczną A4 na pół.
Tę kartkę wykonałam w  
Następnie nakleiłam na nią upaloną na brzegach tekturę w formacie A5.

2) Odrysowałam na kolorowych kartkach sutannę
 i kielich z hostią. 
Obrazki nie są większe, niż format A6. 
Wykonane elementy przykleiłam  pod odpowiednim kątem na tekturę.

3) Po skosie poprowadziłam winorośl. 
Liście wydziurkowałam specjalnym dziurkaczem. 
Winogrona natomiast zwykłym dziurkaczem biurowym.

4) Całość wykończyłam brązową kokardką, którą nakleiłam klejem na gorąco na kielich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz