czwartek, 15 czerwca 2017

KARTKI DLA KAPŁANA Z KIELICHEM



Niezbędne materiały i narzędzia:
- blok techniczny,
- brązowy tiul,
- siatka fibra organza kolor kremowy, 
- siatka dekoracyjna koronka kremowa.
- sznurek jutowy,
- biała kartka A4,
- tekstura,
- czarny i złoty pisak,
- nożyczki,
- klej w sztyfcie, 
- klej na gorąco,
- literatka. 

Wykonanie:
1) Kartkę z bloku technicznego A4 składam na pół.

2) Na przednią część kartki naklejam klejem na gorąco kremową siatkę fibrę.

3) Z tiulu tworzę kształt dużego cukierka, którego na końcu wiążę sznurkiem jutowym.  Całość przymocowuję do kartki klejem na gorąco.

 4) Na tekturze narysowałam kształt kielicha. Z literatki odrysowałam koło na białej kartce, a następnie napisałam na nim czarnym i złotym pisakiem IHS. 

5) Całość przykleiłam klejem na gorąco.
Na kielich dodałam jeszcze wstążkę ze sznurka jutowego.

Wersja nr II

To wykonanie różni się jedynie tłem. 
W tej wersji zamiast siatki fibry, użyłam siatkę koronkę. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz