niedziela, 24 września 2017

KARTKA NA CHRZEST Z BUCIKAMI


Witamy nową pociechę w rodzinie- Natalkę.
Z okazji Chrztu Świętego tej małej kruszynki przygotowałam dwie kartki okolicznościowe.
Pierwsza, którą wykonałam to karta z dziecięcymi bucikami.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- kartka skóra A4 z wydrukowanymi życzeniami,
- kartka stary papier,
- biała kartka z bloku technicznego,
- wstążka jutowo- koronkowa,
- wstążka złota,
- perełki ozdobne,
- wstążka biała w kształcie kwiatów,
- napis Pamiątka Chrztu Świętego na tekturze,
- klej w sztyfcie,
- klej magic,
- nożyczki,
- gilotyna.

1) Po złożeniu kartki na pół, przygotowałam nagłówek kartki. Prostokąt z napisem Pamiątka Chrztu Świętego nakleiłam na górę kartki.


2) Następnie przystąpiłam do wykonania bucików. Odrysowałam 4 identyczne owale z białej kartki i z kartki imitującej stary papier.  W białym wycięłam mniejsze owale. Białe części przykleiłam na stary papier.

3) Przód bucików wykonałam ze wstążki jutowo- koronkowej, którą przykleiłam klejem magic.
4) Następnie przykleiłam do nich kokardki ze złotej wstążki, a środek wstążek ozdobiłam kremową perełką.

5) Gotowe buciki przykleiłam do kartki.
6) Całość dopełniłam białą wstążką, którą przykleiłam na dole i po lewej stronie kartki.

7) Środek kartki ozdobiłam serduszkiem z karbowanej tektury i kwiatami ze starych książek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz