niedziela, 24 września 2017

KARTKA NA CHRZEST Z BIAŁYMI AKCENTAMI


Druga kartka na chrzest została ozdobiona świecą, bucikami i wózkiem- wszystko to w białym kolorze.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- kartka skóra A4 z wydrukowanymi życzeniami,
- kartka z bombonierki,
- biała kartka z bloku technicznego,
- szary papier,
- białe i srebrne wstążki,
- srebrne perełki,
- napis Chrzest Święty Natalki,
- tektura karbowana,
- kartki ze starej książki,
- lakier bezbarwny ze srebrnym brokatem,
- klej w sztyfcie,
- klej magic,
- nożyczki,
- gilotyna,
- dziurkacz w kwiaty.
1) Po złożeniu kartki na pół, przygotowałam nagłówek kartki. Prostokąt z napisem Chrzest Święty Natalki nakleiłam karbowaną tekturę i przykleiłam do kartki. Rogi tektury ozdobiłam białymi kwiatkami, które wydziurkowałam ozdobnym dziurkaczem. Środek kwiatów ozdobiłam srebrnym brokatem.



2) Następnie przygotowałam białe elementy.
3) Pierwszym z nich był wózek. Odrysowałam go na białej kartce z bloku technicznego, następnie pomalowałam go bezbarwnym lakierem ze srebrnym brokatem. Ozdobiłam go białą i srebrną wstążką oraz srebrną perełką. Do wykonania kół wykorzystałam wstążkę białą kwiatową.




4) Kolejnym białym elementem była świeca, którą wykonałam z kartki, którą można znaleźć w bombonierce. Płomień wykonałam ze szarego papieru. Świecę ozdobiłam białą i srebrną wstążką oraz srebrną perełką.

5) Ostatnim białym elementem były białe buciki. Na początek wycięłam owale z tektury i białej kartki. Z białych owali wycięłam owale. Następnie ozdobiłam je białą, koronkową tasiemką i białymi kokardami ze wstążki.


6) Wszystkie elementy przykleiłam do kartki.


7) Środek kartki ozdobiłam białym kwiatkiem i sercem.



Ozdobiłam również koperty.
Niezbędne materiały i narzędzia:
- juta,
- sznurek jutowy,
- napisy Pamiątka Chrztu Świętego,
- klej magic,
- nożyczki.

1) Wycięłam prostokąt z juty, trochę większy niż tektura z napisem Pamiątka Chrztu Świętego.
2) Nakleiłam tekturę na jutę.
3) Wykonałam wstążkę ze sznurka jutowego, którą przymocowałam w prawym, górnym rogu za pomocą kleju magic.
4) Całą kompozycję przykleiłam do koperty klejem magic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz