środa, 14 lutego 2018

SERCE Z PAPIEROWEJ WIKLINY


Serca z papierowej wikliny to były jedne z moich pierwszych dzieł rękodzielniczych.
Z okazji Walentynek postanowiłam ponownie wykonać tę dekorację, która będzie doskonała jako prezent Walentynkowy.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- kolorowe gazety,
- patyczek do szaszłyka,
- klej w sztyfcie,
- drut,
- kombinerki,
- klej na gorąco,
- spray biały matowy,
- wstążka czerwona. 

Wykonanie:
1) Przed wykonaniem jakiejkolwiek pracy z papierowej wikliny, należy skręcić wystarczającą ilość witek z gazety.
2) Na drut nawlekam kilka witek, wiążę ze sobą dwa końce druta i formuję go w kształt serca.


3) Łączę kila witek ze sobą, aby później łatwiej było mi nimi oplatać serce.
4) Oplatam witkami serce, klejąc brzegi klejem na gorąco.


5) Oplecione serce należy pomalować. Ja najczęściej wykorzystuję farbę w sprayu kolor biały matowy. Po dwóch warstwach gazety najczęściej już nie widać.


6) Ostatni punkt to dekoracja serca. W tym przypadku użyłam czerwonej wstążki, którą przykleiłam klejem na gorąco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz