poniedziałek, 22 stycznia 2018

KARTKA NA DZIEŃ DZIADKA




O dziadków trzeba dbać!
Kartki okolicznościowe można wręczać nie tylko babciom, ale i dziadkom!
Mój pomysł na kartkę na Dzień Dziadka to koszula z krawatem.
Wszystko utrzymane oczywiście w mojej ulubionej kolorystyce.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- papier ozdobny skórka,
- stara książka,
- brązowa kartka rysunkowa,
- półperełki samoprzylepne,
- klej magic,
- nożyczki,
- ołówek.

Wykonanie:
1) Na początek składamy kartkę na pół do formatu A5. Następnie odmierzamy linijką materiał na kołnierzyk, odcinamy go i składamy.


2) Motywem przewodnim koszuli będą słowa, dlatego przyklejam do kartki fragmenty starej książki.

3) Później przyklejam krawat, który wykonałam z brązowej kartki rysunkowej.

4) Stylizację wykończyłam małą kieszonką.
Na koniec przykleiłam półperełki na kieszonkę i kołnierz.

Można wpisać wierszyk lub życzenia i ofiarować na przykład Dziadkowi, albo innemu bliskiemu mężczyźnie na każdą inną okazję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz