niedziela, 7 stycznia 2018

KARTKA NA CHRZEST Z GRZECHOTKĄ


Druga kartka również pozostała w klimacie rustykalnym.
Tym razem na główną rolę odegrała grzechotka w towarzystwie serduszek.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- kartka skóra A4 z wydrukowanymi życzeniami,
- kartka stary papier,
- wstążka jutowo- koronkowa,
- sznurek jutowy,
- perełki ozdobne,
- napis Pamiątka Świętu Świętego wydrukowany na tekturze,
- kartki ze starej książki,
- klej w sztyfcie,
- klej magic,
- nożyczki,
- gilotyna,
- dziurkacz w serca.

Wykonanie:
1) Po złożeniu kartki na pół, przygotowałam nagłówek kartki. Prostokąt z napisem Pamiątka Chrztu Świętego nakleiłam na górę kartki.
2) Następnie przystąpiłam do wykonania grzechotki z karki imitującej stary papier. Do odrysowania idealnych kół posłużyły mi kieliszki i literatki.

3) Na górną część grzechotki nakleiłam wstążkę jutowo- koronkową.

4) Na środek grzechotki nakleiłam wstążkę ze sznurka jutowego, a na środek wstążki położyłam białą perełkę.
5) Gotową grzechotkę po skosie przykleiłam do kartki.

6) Z kartek starej książki wycięłam dwa duże serca, a dziurkaczem wydziurkowałam osiem mniejszych. Serca przykleiłam w rogach kartki. Na duże nakleiłam jeszcze białe perełki.


Jak mogliście zauważyć na zdjęciach, ozdobiłam również koperty.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- juta,
- sznurek jutowy,
- napisy Pamiątka Chrztu Świętego,
- klej magic,
- nożyczki.

1) Wycięłam prostokąt z juty, trochę większy niż tektura z napisem.
2) Nakleiłam tekturę na jutę.
3) Wykonałam wstążkę ze snutka jutowego, którą przyczepiłam w prawnym, górnym rogu.
4) Całą kompozycję przykleiłam do koperty klejem magic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz