niedziela, 7 stycznia 2018

KARTKA NA CHRZEST Z BUCIKAMI


Zostaliśmy zaproszeni na uroczystość Chrztu Świętego Michalinki, która odbyła się 7 stycznia 2018r. 
Jej mama własnoręcznie wykonała wszystkie zaproszenia, więc i ja nie zastanawiałam się nad kupnem kartki.

Pierwsza, którą wykonałam to karta z dziecięcymi bucikami.

Podobną kartkę wykonałam już we wrześniu.
Tym razem postanowiłam jedynie zwiększyć trochę rozmiar buta.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- kartka skóra A4 z wydrukowanymi życzeniami,
- kartka stary papier,
- biała kartka z bloku technicznego,
- wstążka jutowo- koronkowa,
- sznurek jutowy,
- perełki ozdobne,
- napis Chrzest Święty Michalinki wydrukowany na białej kartce,
- tektura,
- klej w sztyfcie,
- klej magic,
- nożyczki,
- gilotyna.

Wykonanie:
1) Po złożeniu kartki na pół, przygotowałam nagłówek kartki. Prostokąt z napisem Chrzest Święty Michalinki nakleiłam na troszkę większy prostokąt z tektury, tak aby tektura tworzyła ramkę.
2) Następnie przystąpiłam do wykonania bucików. Odrysowałam 4 identyczne owale z białej kartki i z kartki imitującej stary papier.  W białym wycięłam mniejsze owale. Białe części przykleiłam na stary papier.



3) Przód bucików wykonałam ze wstążki jutowo- koronkowej, którą przykleiłam klejem magic. 

4) Następnie przykleiłam do nich wstążki ze sznurka jutowego, a środek wstążek ozdobiłam białą perełką.


5) Na koniec gotowe buciki przykleiłam do kartki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz