środa, 27 grudnia 2017

STROIK BOŻONARODZENIOWY Z KOLOROWYCH BOMBEK

Stroik z bombek to jedna z najprostszych i najszybszych dekoracji, jakie znam. I zapewne najbardziej ekonomiczna. Dodatkowym plusem jest to, że nie brudzi przestrzeni, tak jak w przypadku świerkowych stroików.

Od kilku lat zauważalna jest tendencja dekorowania choinki w jednym kolorze. Ale któż z nas nie ma w zakurzonym kartonie starych, kolorowych bombek? Miałam i ja! Zniosłam je ze strychu i zaczęłam działać.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- kolorowe bombki,
- drut,
- nożyczki,
- klej na gorąco.

Wykonanie:
1)Na początek poodcinałam z bombek zawieszki z nici lub wełny, tak aby pozostało samo oczko.
2)Następnie uformowałam z drutu koło. Jeżeli nie dysponujecie drutem, to zapewne w każdej szafie znajdzie się druciany wieszak- z powodzeniem możecie go wykorzystać.



3)I teraz najprzyjemniejsza część- zawieszanie bombek na drucie.
Możecie nawlekać bombki na drut w zależności, jak duży chcecie mieć stroik.


4)Ostatnim krokiem było złączenie drutu i ukrycie łączenia pod bombkami.


Taki stroik można zawiesić na drzwiach lub położyć na stole.

Ja zadecydowałam, że będzie zdobił komodę w kuchni.
Dobrałam do niego dużą, srebrną świecę, aby współgrała z wnętrzem kuchni. Całość dopełniłam srebrną kokardą, którą przymocowałam klejem na gorąco.


Przepych i prostota w jednym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz