środa, 27 grudnia 2017

WIANEK ŚWIĄTECZNY Z PAPIEROWEJ WIKLINY


Koło z papierowej wikliny nabrało prawdziwej mocy urzędowej. Czekało aż 2 lata, kiedy to uczyłam się nowych splotów z papierowej wikliny. Po wykonaniu tego koła odłożyłam je i w sumie przekładałam je z kąta w kąt.
Aż wreszcie zainspirowana pracami innych rękodzielników, postanowiłam go wykorzystać jako dekorację bożonarodzeniową.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- białe koło z papierowej wikliny,
- czerwony łańcuch,
- czerwona sztuczna gwiazda betlejemska,
- świerk,
- szyszki,
- czerwony i złoty brokat,
- złote gwiazdki,
- klej bezbarwny,
- klej na gorąco.



Wykonanie:
1) Na początek oplotłam koło czerwonym łańcuchem kulkowym.

2) Później za pomocą kleju na gorąco przymocowałam świerk i gwiazdę betlejemską. Kwiat wydawał mi się na smutny, dlatego pomalowałam go klejem i posypałam czerwonym i złotym brokatem.



3) W międzyczasie pokryłam szyszki bezbarwnym klejem i obrokaciłam czerwonym pyłkiem. Kiedy klej wysechł przymocowałam szyszki do stroika.


4) Kropką nad i były złote gwiazdki, które przymocowałam na gałązkach świerku.

Gotowy wianek świąteczny powiesiłam na drzwiach i już wita moich świątecznych gości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz