środa, 6 grudnia 2017

BOMBKI RUSTYKALNE


Sznurek jutowy i koronka to doskonałe połączenie, o czym mogłam się przekonać, wykonując rustykalne pisanki. Tą samą metodą postanowiłam wykonać bombki choinkowe.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- bombki styropianowe (duże i małe),
- sznurek jutowy,
- biała koronka,
- wstążka jutowa,
- klej magic,
- nożyczki,
- patyczek do szaszłyka,
- słoik,
- szpilki.


Bombka rustykalna duża


Wykonanie:
1)Smaruję bombkę styropianową klejem fragmentami, tak, aby klej nie wysechł.
2)Sznurek zaczynam zwijać od tak zwanego ślimaka. Gdy ślimak jest już wystarczająco duży, przyklejam go na górę bombki. Aby sznurek się nie zsuwał, można wbić w bombkę szpilkę, która przytrzyma sznurek.


3)Później sukcesywnie smaruję klejem bombkę i przyklejam do niej sznurek.



4)Zostawiam bombkę do wyschnięcia.

5)Dekoruję bombkę jutowo- koronkową wstążką. Najpierw przyklejam wstążkę na obwodzie bombki. Na koniec przyklejam do niej kokardę.



Bombki rustykalne małe


Wykonanie:
1)Nabiłam bombkę na patyczek od szaszłyka i umiejscowiłam go w słoiku. Patyczek ułatwił mi obklejanie bombki sznurkiem. Posmarowałam bombkę styropianową klejem fragmentami, tak, aby klej nie wysechł.


2)Zostawiałam bombki do wyschnięcia.

3)Udekorowałam bombki białą, koronkową tasiemką, którą przykleiłam wokół bombek. Na koniec przykleiłam do niej kokardę ze sznurka jutowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz