czwartek, 30 listopada 2017

STÓŁ WIEJSKI NA ZŁOTYCH GODACH



Już praktycznie na każdej imprezie goście mogą zajadać się smakołykami z wiejskiego stołu, na którym królują domowe wyroby: wędliny, pieczywo, ciasta, przetwory czy alkohole.

Często sale dysponują już drewnianym meblem. Tak też było w tym przypadku. Trzeba było mu nadać trochę więcej wiejskiego charakteru.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- obrus,
- mnóstwo drewnianych desek,
- 4 snopki słomy,
- sucha trawa,
- kwiaty aksamitki,
- różnokształtne dynie,
- jabłka,
- marchew,
- pietruszka,
- seler,
- suszone grzyby na sznurkach,
- papryka,
- ognik szkarłatny,
- kolorowe wstążki,
- wazon,
- wiklinowy koszyk.

Wykonanie:
Na początku ustawiłam snopki, aby można było jak najszybciej pozamiatać resztki słomy.
Następnie poukładałam na nich warzywa i owoce.
Z suchej trawy zrobiłam bukiety, które przywiązałam pomarańczową wstążką. Następnie przymocowałam je do snopków.

Do dużego wazonu włożyłam aksamitki, a później układałam suchą trawę, która powiększyłam mi bukiet.

Obok wazonu i snopków umieściłam koszyk z warzywami.


Na koniec ułożyliśmy rarytasy na stole pokrytym obrusem. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz