czwartek, 30 listopada 2017

ŚCIANKA NA ZDJĘCIA NA ZŁOTE GODY



Przyznam szczerze, że ścianka była moją fanaberią. Coraz częściej na różnego rodzaju imprezach jest wyznaczone miejsce do robienia zdjęć. Miejsce z odpowiednim tłem i gadżetami. W związku z tym, że na imprezie mieli przeważać goście 50+, wiedziałam, że takie miejsce będzie potrzebne. Osoby w późnej dorosłości bardzo cenią sobie spotkania rodzinne i podczas nich wykonują mnóstwo zdjęć, które są później okazją do powspominania samego wydarzenia, jak i najbliższych. W związku z tym, że ściany w remizie w Boleszczynie są dwukolorowe, postanowiłam stworzyć przestrzeń idealną do zdjęć.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- parawan,
- biały, papierowy obrus,
- złoty tiul,
- zdjęcia w sepii,
- kartony,
- opakowania po Kinder niespodziance (kartony te mają przepiękny środek),
- białe serwetki,
- naklejki złote obrączki,
- złoty brokat,
- nożyczki,
- klej magic,
- klej bezbarwny,
- pinezki.

Wykonanie:
1)  Remiza OSP dysponowała dwoma parawanami o wysokości około 1,8m. Nie była to idealna wysokość, zwłaszcza, gdyby trafił się nam gość, który ma około 2m wysokości. Ale zaryzykowaliśmy z prostego względu- nic innego nie mieliśmy dostępnego, a budowanie drewnianej konstrukcji byłoby zbyt czasochłonne. Ten parawan musiał wystarczyć.


2)  Na początku przykleiliśmy obrus do parawanu za pomocą taśmy dwustronnej i pinezek. Trochę martwiło nas łączenie na środku… Ale po naklejeniu ozdób już tak bardzo się nie rzucało w oczy.




3)  Następnie używając złotego tiulu stworzyłam ramę, która jednocześnie powiększyła mi ściankę.



4)  Zdjęcia Jubilatów to te same fotografie, które użyłam do zaproszeń i do księgi gości. Na jednej kartce A4 umieściłam 4 fotografie. Wszystkie oczywiście w sepii, aby były spójne ze wszystkimi fotografiami.
5)  Do wykonania serc wykorzystałam opakowania po Kinder Niespodziankach. Kiedyś czekając w kasie dojrzałam jak piękne jest wnętrze tych kartonów. Na szczęście zabieranie kartonów ze sklepów nie stanowi żadnego problemu, bo obsługa ma mniej pracy.
6)  Na ściance nie mogło zabraknąć symbolicznych 50-tek. Chciałam, żeby to one najbardziej wyróżniały się z tła. Dlatego wycięłam je z tektury. Następnie pokryłam liczby bezbarwnym klejem i posypałam złotym brokatem.
7)  Na białych serwetkach nakleiłam złote obrączki.
8)  Wszystkie przygotowane elementy przykleiłam do białego obrusu klejem magic.


Ścianka gotowa, można się focić.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz