czwartek, 30 listopada 2017

KARTKA NA ZŁOTE GODY


Kartka na każdą uroczystość musi być!
Ale z tą kartką miałam inny pomysł. 
Jako że księga gości była prezentem, to kartka i koperta zostały do niej wklejone. Doradziłam również, że jeżeli seniorzy dostaną kartki, to mogą je później powklejać, aby mieć wszystkie życzenia w jednym miejscu.

Niezbędne materiały:
- kartka A4 skóra z wydrukowanymi życzeniami,
- brązowa kartka A5,
- biała kartka z bombonierki format A5,
- napis „Złote Gody” wydrukowany na tekturze (kartka upalona),
- dwa serca drewniane,
- drewniane mini spinacze,
- klej w sztyfcie,
- klej na magic,
- klej na gorąco,
- gilotyna do cięcia papieru. 

Wykonanie:
1) Najpierw skłam kartkę z życzeniami na pół.
2) Następnie za pomocą gilotyny wycinam brązową kartkę i białą kartkę z bombonierki, tak aby kolejne warstwy były kilka milimetrów mniejsze. Przyklejam je na siebie klejem w sztyfcie.

3) Na samej górze przykleiłam napis Złote gody, a poniżej dwa serca.


4) Na koniec klejem na gorąco przykleiłam w rogach kartki 4 drewniane mini spinacze.
Kopertę przystroiłam napisem Pamiątka 50-tej rocznicy ślubu wydrukowanej na tekturze, kawałkiem juty i kokardką ze sznurka jutowego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz