czwartek, 30 listopada 2017

KSIĘGA GOŚCI NA ZŁOTE GODY, KSIĄŻECZKA Z ŻYCZENIAMI I PRZYBORNIKI



Księga gości na ZŁOTE GODY

Bardzo modnym akcentem na różnego rodzaju uroczystościach jest księga gości, do której najbliżsi wpisują życzenia. 
Zostałam poproszona o wykonanie takiej księgi.
W związku z tym kupiłam czysty album i zaczęłam kombinować.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- album (sklep PAPER CONCEPT- 21,99zł),
- drewniany napis „Księga gości”,
- wydrukowane i zalaminowane zdjęcia Jubilatów,
- wstążka jutowo- koronkowa,
- sznurek jutowy,
- opakowanie po Kinder niespodziance,
- klej magic,
- klej na gorąco,
- nożyczki.


Wykonanie:
1) Album zakupiłam w sklepie PAPER CONCEPT we Wrocławiu za jedyne 21,99. Wybór był szeroki. Ze względu na to, że miała to być pamiątka dla seniorów, chciałam, żeby tło było najjaśniejsze, aby nie sprawiało trudności w odczytaniu życzeń.


2) Fotografie wydrukowałam i zalaminowałam. Następnie wycięłam je. Z opakowania po Kinder niespodziance wycięłam prostokąty większe niż zdjęcia, które stworzyły mi do nich ramki. 
Do księgi przykleiłam je za pomocą kleju magic.

3) Całość dopełniłam napisem Księga gości. 

4) Ze wstążki jutowo- koronkowej stworzyłam kokardę, którą przewiązałam sznurkiem jutowym. Do księgi przymocowałam ją klejem na gorąco.

Książeczka z życzeniami


Często na tego typu uroczystościach nie mamy weny i nie wiemy co napisać najbliższym. Dlatego ja stworzyłam książeczkę z życzeniami.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- wydrukowane życzenia,
- tektura z końca bloku,
- biała serwetka,
- naklejki złote obrączki,
- sznurek jutowy,
- klej magic,
- dziurkacz,
- nożyczki,
- gilotyna.


Wykonanie:
1) Kartki z życzeniami dzielę na pół, aby powstał format A5.

2) To samo czynię z tekturą, która będzie okładką książeczki.

3) Składam książeczkę w całość i dziurkuję z lewej strony.

4) Przeprowadzam sznurek jutowy przez dziurki i zawiązuję kokardę.

5) Czas na dekorację strony tytułowej. Na tekturze wydrukowałam wcześniej napis.
6) Następnie na serwetkę naklejam złote obrączki, a samą serwetkę naklejam na tekturę za pomocą kleju magic.

I książeczka już może służyć jako inspiracje.


Przybornik



Osoby, które piszą życzenia, często chcą ozdobić je jakoś. Niestety zazwyczaj jest do dyspozycji tylko długopis. My zadbaliśmy, aby na stronach się świeciło i mieniło. A wszystkie błyskotki umieściłam w specjalnie przygotowanym przyborniku.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- karton,
- kubeczki po jogurtach,
- białe serwetki,
- tektura,
- klej na gorąco,
- klej magic,
- nożyczki.



Wykonanie:
1) Z kartonu wycięłam prostokąt tak, aby nie było na nim żadnych nadruków.
2) Następnie przykleiłam do niego serwetki.



3)Niestety na kubeczkach była widoczna data ważności. Aby ją zakryć, w tym miejscu nakleiłam serduszka wycięte z tektury. 


 

4) Za pomocą kleju na gorąco przymocowałam kubeczki do kartonu.
5) Należało jeszcze wykonać ozdoby. Ze starych książek, brązowych i złotych papierów wydziurkowałam kwiaty i serca. Dodatkowo do kubeczków trafiły jeszcze cekiny.

Koszyczek z pisadłami

Do kącika wykorzystałam jeszcze mój biały koszyczek z papierowej wikliny. Ozdobiłam go kokardą ze złotej wstążki.



Do koszyczka wrzuciłam złote, brązowe i czarne długopisy, pisaki i markery, nożyczki, kleje, dziurkacze czyli wszystko to, co przyda się do napisania życzeń i ich ozdobienia.
Wszystkie te rzeczy położyłam  na stole w kąciku wspomnień. 

1 komentarz:

  1. Ogromnie mi się podobają te posty z pomysłami na Złote Gody! Widać, że zadbałaś o szczegóły nie tylko od strony estetycznej, ale przede wszystkim zadbałaś o ludzi, którzy na tym spotkaniu będą, by to było dla nich niezapomniane święto. To jest cudownie inspirujące! :)

    OdpowiedzUsuń