środa, 6 grudnia 2017

RUSTYKALNA CHOINKA


Sznurek jutowy to ostatnio niewątpliwie najchętniej wykorzystywany materiał przez rękodzielników.
Ja wykorzystałam go do zdobienia bombek, pisanek, wina, ale i cały czas wykorzystuję do kartek okolicznościowych.

Gdy zobaczyłam w sklepie styropianowy stożek, wiedziałam, że to będzie właśnie rustykalna choinka w wersji na bogato.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- styropianowy stożek,
- sznurek jutowy,
- klej magic,
- stara książka,
- czarny marker,
- złote kokardki,
- złota wstążka,
- złote gwiazdki.

Wykonanie:
1) Pierwszy etap pracy to oplatanie stożka sznurkiem jutowym. Ja zawsze wykorzystuję do tego typu prac niezawodny klej magic, który znika po kilku godzinach. Gdy cały stożek został przeze mnie pokryty jutą, zostawiłam go na kilka godzin, żeby klej wyschnął i stał się niewidoczny.





2) Długo zastanawiałam się nad spodem choinki. Miałam pokryć go sznurkiem, ale obawiałam się, że choinka może nie stać prosto. Poza tym, wszystkie trzy choinki, które wykonałam, były prezentem. Dlatego chciałam przemycić gdzieś życzenia świąteczne. Odrysowałam na technicznej kartce dno choinki. Następnie pokryłam je skrawkami starej książki- ten motyw przewija się we wielu moich kartkach okolicznościowych. Następnie grubym markerem napisałam WESOŁYCH ŚWIĄT. Klejem na gorąco przymocowałam koło do styropianowego dna.





3) Dekorację choinki rozpoczęłam od przymocowania łańcucha, następnie kokardek i na koniec gwiazdek. W tej sytuacji niezawodny okazał się również klej magic.


Choinki zdobią świąteczne stoły, ale i biurka w pracy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz