poniedziałek, 16 kwietnia 2018

ORGANIZATORKA ŻYCIA- OPUBLIKOWANIE BLOGA



Poniedziałek, 16 kwietnia 2018r.

Szanowni Państwo!

Serdecznie Was witam i serdecznie zapraszam do śledzenia mojego bloga pn. „Organizatorka życia”.
Stworzyłam w Internecie przestrzeń, w której dzielę się swoją pasją czyli rękodziełem.
Przestrzeń tę tworzyłam od 1,5roku, ale dzisiaj po raz pierwszy publikuję ją szerszej publiczność.

Poniedziałek, 16 kwietnia 2018r.
Poniedziałek.
Poniedziałek zawsze kojarzy nam się z postanowieniami.
Nowy tydzień, nowa wróżba, która ma nam przynieść powodzenie.
Wiecie ile musiało minąć poniedziałków, żebym w końcu opublikowała Wam mojego bloga?
Osiemdziesiąt. Tak, 80!

Co robiłam przez ten czas?
Dążyłam do perfekcjonizmu.
Za słabe zdjęcia, nie mam grafiki, nie umiem zrobić czegoś idealnie, nie mam czasu na regularne pisanie postów…

Robiłam swoje prace w zaciszu domowym, rozwijając jednocześnie swój warsztat rękodzielniczy i fotograficzny.
Jak się przyjrzycie tym starszym postom, to widać moją walkę ze światłem odbijającym się w tle, czy też nieostrość zdjęć.
To pokazuje jaką drogę pokonałam, aby tworzyć lepsze prace i aby przekazywać swoją wiedzę i umiejętności w lepszy sposób swoim czytelnikom.

Oddaję dzisiaj w Wasze ręce mojego bloga.
Nie jest on idealny. I nie wiem, czy kiedykolwiek będzie…
Gdzieniegdzie tekst może się rozjeżdżać, tu mała literówka, a w innym poście zdjęcia mogą mieć złą jakość. Proszę o wyrozumiałość.

Chcę dzielić się swoimi pomysłami z innymi i być może być dla kogoś inspiracją.
Znajdziecie tutaj gotowe przepisy, listę niezbędnych narzędzi i materiałów oraz turorial, jak krok po kroku wykonać daną pracę.

Na moim blogu możecie obejrzeć kartki okolicznościowe wykonane metodą scrapbookingu recyklingowego, prace z papierowej wikliny oraz wiele upominków okolicznościowych.
Niewątpliwie króluje u mnie styl rustykalny, a kolorem przewodnim jest kolor brązowy i ecru okraszony cekinami i brokatem.
Najczęściej korzystam ze starych książek i sznurka jutowego.

Blog nazywa się Organizatorka życia. Dlaczego?
Bo motywacją do tworzenia moich prac jest samo życie- różne okoliczności, które zsyła nam los.
Zazwyczaj są to dekoracje, które są zależne od pór roku oraz obchodzonych świąt, a także upominki, które tworzę dla najbliższych z okazji ich urodzin, czy imienin.

Mam nadzieję, że moimi pracami w jakiś sposób uświetniam wspólnie spędzane chwile.

Zapraszam do przeglądania moich postów.


Organizatorka życia
Kinga Trzmielewska 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz