środa, 3 października 2018

KARTKA NA ROCZEK ZE SŁONIKIEM



W styczniu odbył się Chrzest Święty Michalinki. 
Z okazji tak podniosłego dnia wykonałam dwie kartki:
- KARTKA NA CHRZEST Z GRZECHOTKĄ,

- KARTKA NA CHRZEST Z BUCIKAMI.
A teraz? A teraz ta mała panienka ukończyła już rok!
I z tej okazji ciocia Kinga wykonała dla niej pamiątkową kartkę. 
Jej głównym motywem jest słonik z balonami oraz girlanda. 
Wszystko utrzymane w biało- różowej tonacji.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- kartka ozdobna,
- kartki papieru: biała, jasno i ciemno różowa,
- białe półperełki,
- diamenciki samoprzylepne,
- srebrne kwiaty samoprzylepne,
- klej w sztyfcie,
- klej magic,
- nożyczki.

Wykonanie:
1) Girlandę tworzę z liter wydrukowanych na lekko różowym papierze oraz z białych półperełek.

2) Słonia wycinam z lekko różowego papieru, przyklejam mu oko oraz uśmiech z białych półperełek. 
Słoń trzyma trąbą pęk urodzinowych balonów, które wycięłam z białego i różowego papieru. Ozdobiłam je srebrnymi kwiatkami.
Balony przykleiłam do białego, papierowego sznurka, a na trąbie przymocowałam małą kokardę.




 A drogę, po której kroczy słonik wykonałam ze srebrnych diamencików.


Jeszcze raz wszystkiego najlepszego Michalinko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz