sobota, 27 października 2018

TORT ZE SNICKERSÓW


Torty ze słodyczy to modny upominek urodzinowy, który sprawdza się nie tylko na okrągłe rocznice.
Tym razem wykonałam go z batonów SNICKERS.
Otuliłam go w celofan i razem z kartką w kształcie koszuli powędrował do 50-latka.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- batony SNICKERS,
- styropian,
- czerwona bibuła,
- czerwony sizal,
- taśma dwustronna,
- szpilki,
- wykałaczki,
- celofan,
- czerwona wstążka,
- złote półperełki,
- klej na gorąco,
- nożyczki.

Wykonanie:
1) Ze styropianu wycinam koła, które będą warstwami tortu.


2) Każde koło okrywam czerwoną bibułą, którą przymocowuję do styropiany za pomocą szpilek.

3) Na obwodzie koła przyklejam taśmę dwustronną, do której przyklejam batony.







4) Za pomocą wykałaczek i kleju na gorąco łączę ze sobą warstwy tortu. 




5) Całość tortu dekoruję czerwonym sizalem.

6) Na górnej warstwie przymocowałam złotą 50-tkę.

7) Cały tort zapakowałam w celofan, którego udekorowałam czerwoną wstążką i złotymi półperełkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz