środa, 21 kwietnia 2021

KARTKA WIELKANOCNA JAJO

 

Niezbędne materiały i narzędzia:
- kartka marurkowa ecru,
- karton,
- żółta techniczna kartka,
- czerowna kartka,
- czarny cienkopis,
- sznurek jutowy,
- złote naklejki Wesołych Świąt,
- klej w sztyfcie,
- klej na gorąco,
- nożyczki,
- dziurkacz koło.

Wykonanie:

1. Z kartonu wycięłam kontur jajka, następnie przecięłam jajko.

2. Z żółtej kartki wyciurkowałam duże koło, które będzie kuczakiem. Doryskowałam cienkopisem oczy i dokleiłam dziub z czerwonej kartki.

3. Wszystkie elementy dokleiłam do kartki marmurkowej. 

4. Na górną skorupkę klejem na gorąco dokleiłam kokardkę ze sznurka jutowego, a na dolną złoty napis Wesołych Świąt.

I tak się prezentuje moja kartka wielkanocna 2021:

Wesołego Alleluja!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz