wtorek, 11 września 2018

DEKORACJA DOMU PANNY MŁODEJ W STYLU RUSTYKALNYM


Dzisiaj zabieram Was do domu Panny Młodej. W dekoracjach przeważa biel i juta, a to może oznaczać jedno- wesele w moim ulubionym, rustykalnym stylu.

Przystroiłam bramę, balustradę oraz drzwi wejściowe. Zrezygnowaliśmy ze stojących dekoracji (lampionów czy skrzynek), po pierwsze dlatego, że schody były dość wąskie, a po drugie całość dopełniały przepiękne, kolorowe kwiaty, wyhodowane i pielęgnowane przez mamę Panny Młodej.
Więc tych dekoracji byłoby po prostu za dużo.


Niezbędne materiały i narzędzia:
- biały tiul,

- biała organza,
- 3 serca z papierowej wikliny udekorowane sznurkiem jutowym i kokardą,
- sznurek jutowy,
- półperełki białe,
- klej na gorąco.

Brama
1) Bramę przystroiłam białą organzą, z której ułożyłam dwie fale na każdej połówce bramy. Na każdym boku zawiązałam kokardę.



2) Na środku fali przymocowałam białe serca z papierowej wikliny, które przystroiłam sznurkiem jutowym i kokardą. 

3) Przy białych kokardach przywiązałam dodatkowo kilka sznurków jutowych, aby ożywić tę biel.


Wejście do domu


1) Na balustradzie powtórzyłam motyw z bramy, czyli z białej organzy stworzyłam fale. Na środku fali przymocowałam serce z jutową kokardą.



2) Na kolumnie przymocowałam dużą kokardę z tiulu. A jak ją zawiesiłam? Przymocowałam ją klejem na gorąco.


3) Wokół drzwi wejściowych za pomocą kleju na gorąco przykleiłam białą organzę, którą dodatkowo udekorowałam białymi półperełkami.

I gotowe!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz