wtorek, 10 lipca 2018

DEKORACJA BUTELKI- GUSTOWNY PAN


Większość prac diy wykonują kobiety. Rękodzielniczki zazwyczaj wręczają swoje wytwory dzieciom lub kobietom. 
A co z Panami?

Na tegorocznych warsztatach rękodzielniczych z okazji Dnia Matki, dzieci zapytały mnie, czy będą też warsztaty z okazji Dnia Ojca, ponieważ chciałyby wykonać również prezenty dla nich.
Jedyne, co przyszło mi na myśl, to kartka w kształcie koszuli, którą zrobiłam z okazji Dnia Dziadka i którą możecie zobaczyć tutaj.
A poza tym… Miałam pustkę w głowie!

Pora to zmienić!
Dlaczego?
Bo ostatnimi czasy, wykonuję zamówienia właśnie dla mężczyzn i ten wpis będzie poświęcony właśnie podarunkom skierowanym do płci męskiej.

Moja propozycja to kartka w kształcie koszuli oraz butelka mocnego alkoholu przebrana za gustownego Pana. Wy możecie dostosowywać tę opcję, zgodnie z Waszymi potrzebami- imieniny, urodziny oraz inne okazje, z jednym zastrzeżeniem- tylko do pełnoletnich Panów!

O kartce dosłownie kilka słów, bo link do 
tutorialu podlinkowałam wyżej.
Tym razem wykonałam kartkę z papieru ozdobnego skóra, więc zrezygnowałam z przyklejania starej książki, jako wzór koszuli. Krawat natomiast ozdobiłam złotymi cyframi 70, ponieważ prezenty miały trafić właśnie to siedemdziesięciolatka.

Dekorowałam już butelki dla Panów:
- butelka dla studenta
- butelka dla Pana Młodego

Tym razem gustownego starszego Pana ubrałam w brązowy garnitur i kapelusz oraz postawiłam na złote dodatki.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- butelka z alkoholem,
- brązowa kartka techniczna,
- biała wstążka,
- złote półperełki,
- białe guziki,
- złota wstążka,
- brązowa wstążka,
- złote diamenciki,
- brązowe pióra,
- brązowa mucha,
- taśma dwustronna,
- klej na gorąco,
- nożyczki.

Wykonanie:
1) Obklejam szyjkę i połowę butelki białą wstążką- będzie imitować koszulę.

2) Z brązowej kartki tworzę marynarkę.

3) Na dolną część garnituru przyklejam brązową wstążkę- to będzie pas.

4) Naklejam na koszulkę guziki, a na marynarkę złote półperełki.

5) Z brązowej kartki technicznej tworzę kapelusz, sklejam klejem na gorąco. Przystrajam go złotą wstążką, brylancikami oraz brązowym piórkiem. Kapelusz przymocowuję na nakrętce butelki.



6) Dopełnieniem stylizacji jest gustowna, brązowa mucha.

Tak odszykowany gustowny Pan jest gotowy na wyjście ;)

2 komentarze: