poniedziałek, 30 lipca 2018

KARTKA ŚLUBNA Z ZIELONYMI AKCENTAMI


W ostatni weekend bawiłam się na weselu u Alicji i Mateusza.

Wszyscy już odpoczywają po dwudniowych hulankach, Państwo Młodzi są już w podróży poślubnej, a więc i ja mogę się pochwalić tym, co dla nich zrobiłam.

Zieleń była motywem przewodnim dekoracji.

Pierwszą rzeczą, którą wykonałam dla Młodych była kartka ślubna.
Była ona całkowicie inspirowana tą, którą wykonałam dla mojego brata, możecie ją obejrzeć tutaj.
Dodałam do niej tylko kilka zielonych akcentów.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- kartka ozdobna w serca,
- biała kartka techniczna,
- czarna kartka techniczna,
- zielona kartka rysunkowa,
- biała serwetka,
- biała wstążka,
- srebrne diamenciki,
- białe i czarne guziki,
- biało-  srebrna wstążka,
- srebrne naklejki „W Dniu Ślubu” i srebrne serca,
- klej w sztyfcie,
- nożyczki.

Wykonanie:
1)Z białej i zielonej kartki tworzę ramkę do napisu W Dniu Ślubu. 






2)Z białej kartki i serwetki tworzę suknię Panny Młodej. Zielonym akcentem, który dodałam do sukni, był zielony pasek. Całą stylizację ozdobiłam bogato diamencikami.




3)Z białej i czarnej kartki tworzę koszulę i marynarkę Pana Młodego, które ozdabiam guzikami. Zielony akcent w męskiej stylizacji to poszewka i mucha.



4)Na koniec przyklejam odszykowanych Państwa Młodych do kartki.



Myślę, że taka spersonalizowana kartka ucieszyła Nowożeńców.

Jeszcze raz wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia Kochani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz