sobota, 12 maja 2018

KARTKA ŚLUBNA- PARA MŁODA


Jeżeli chodzi o kartkę z motywem Młodej Pary, to ten pomysł chodził mi po głowie od dawna. Dodatkowo kartka ta miała być kompatybilna z prezentem, którego wręczyłam Młodym, czyli winem wystylizowanym na Pannę i Pana Młodego. Wpis dotyczący dekoracji wina mogliście przeczytać kilka dni wcześniej. 
Kto jeszcze nie widział, niech kliknie tutaj.


Pierwszą moją kartkę ślubną zrobiłam w 10 minut. Wtedy nie byłam kompletnie przygotowana na tego typu pracę i udało mi się wykonać dosłownie coś z niczego. Zerknijcie tutaj.
Do tej przyłożyłam się trochę bardziej ;)

Niezbędne materiały i narzędzia:
- papier ozdobny kolor ecru,
- papier ozdobny marmur,
- biała kartka techniczna,
- czarna kartka techniczna,
- czerwona kartka rysunkowa,
- biała serwetka,
- biała wstążka,
- srebrne diamenciki,
- białe i czarne guziki,
- biało-  srebrna wstążka,
- srebrne naklejki „W Dniu Ślubu” i srebrne serca,
- klej w sztyfcie,
- nożyczki.


Wykonanie:
1)Z białej kartki wycinam gorset, następnie przyklejam do niego białą serwetkę. Na łączeniu kartki z serwetką, naklejam biało- srebrną wstążkę.
2)Na sukienkę naklejam srebrne diamenciki.


3)Z białej i czarnej kartki tworzę koszulę i marynarkę Pana Młodego, na które naklejam guziki, muchę i poszewkę.


4)Z marmurkowego papieru i białej kartki tworzę wklęsłą ramkę, na którą naklejam srebrne serca i srebrny napis „W Dniu Ślubu”.


5)Na koniec naklejam wszystkie elementy do papieru ozdobnego.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz