czwartek, 2 sierpnia 2018

ZIELONE RÓŻE Z LIŚCI W DONICZCE


Róże z liści to tani i szybki sposób zastąpienia żywych kwiatów w dekoracji, w dodatku trwały.
Podobną kompozycję stworzyłam jesienią, ale z kolorowych liści.
Jeżeli nie widzieliście, możecie zerknąć , klikając tutaj.

O tej porze niestety trudno jest zerwać liście z wysokich kolonów, więc wykorzystałam liście winogrona.
Za doniczki posłużyły mi natomiast kubeczki po serku wiejskim z Biedronki.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- zielone liście winogrona,
- sznurek jutowy,
- kubeczki po serku wiejskim,
- biały sizal,
- klej na gorąco,
- klej bezbarwny,
- zielony brokat.

Wykonanie:
1) Pierwszym etapem był zbiór liści i wykonanie róż, jak najszybciej po ich zerwaniu, aby liście były najbardziej plastyczne. Później wyschłyby i  zaczęłyby się kruszyć.

2) Po wykonaniu róż przykleiłam je klejem  na gorąco do doniczki i do siebie, aby nie wypadały i nie niszczyły kompozycji.



3) W związku z tym, że róże wykonałam znacznie wcześniej, to liście do tego czasu zdążyły już zmienić kolor, na bardziej brudny, zgniły zieleń. Aby podtrzymać elegancję kompozycji, posmarowałam każdą różę bezbarwnym klejem i posypałam zielonym brokatem.


4) Następnie otuliłam doniczkę sizalem i przewiązałam go sznurkiem jutowym.


Do czego wykorzystałam te doniczki?
Tego dowiedzie się w kolejnym wpisie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz