czwartek, 16 sierpnia 2018

PAKOWANIE PREZENTÓW DLA RODZICÓW


Kolejna para mi zaufała i powierzyła mi zapakowanie prezentów dla rodziców.
Postanowiłam udekorować pudełka z upominkami w podobny sposób, jak w kwietniu.
Tutaj możecie zobaczyć jak zapakowałam prezenty na wesele mojego brata.

W tym wpisie chciałabym zatrzymać się przy tekturkach, które imitują drewno!
Odkryłam przypadkiem nowe miejsce we Wrocławiu http://soteshop.kreateria.pl/, w którym mam szeroki wybór tekturek.
Zakupy można robić przez internet i oczywiście osobiście- ul. Grabiszyńska 9.

W tym przypadku tej pracy postawiłam na napis DZIĘKUJEMY i pięknie zdobioną ramkę.
Ale zakupiłam jeszcze kilka innych wzorów, które będziecie mogli obejrzeć przy okazji wrześniowego, rustykalnego wesela.

Przejdę teraz do samego pakowania.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- papier pakowy z motywem ślubnym,
- złotka kartka,
- biała kartka techniczna,
- klej magic,
- taśma klejąca,
- nożyczki,
- dziurkacze kwiat i jabłko,
- zielone kartki.

Wykonanie:
1) Najpierw nakleiłam napis ramkę i napis DZIĘKUJEMY na kartkę techniczną.
2) Następnie kartkę techniczną przykleiłam na kartkę złotą, która imitowała ramkę.




3) W czasie, kiedy klej magic schnął, zajęłam się pakowaniem prezentów. W związku z tym, że było tam dużo elementów szklanych, użyłam dużo pianki, aby maksymalnie zabezpieczyć upominek.
Nie zapomniałam również o zielonych akcentach- wydziurkowałam zielone jabłuszka i kwiatki, którymi obsypałam wnętrze kartonu. Całość obkleiłam papierem pakowym.
4) Na koniec przymocowałam ramkę z napisem.

Bonusem do tego wpisu będzie mała anegdotka.
Po uroczystych, podniosłych podziękowaniach część rodziców zabiera prezenty i otwiera je w zaciszu domowym.
Ale nie tym razem!
Tato Pani Młodej zaskoczył wszystkich poczuciem humor i zaczął wręcz aktorskimi ruchami otwierać prezent.
Rodzice Pana Młodego również przystąpili do rozbrajania konstrukcji.
A nie mieli łatwo! Bo zabezpieczyłam karton bardzo mocną taśmą!
Po kilku minutach rozwalili całą moją pracę...
Ale było warto ;)
P.S. Następnym razem będę pakować prezenty w kilka pudełek- od największego do najmniejszego- niech mają radochę z otwierania, słowo daję! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz