wtorek, 7 sierpnia 2018

ZIELONY STÓŁ WIEJSKI


Stół wiejski to częsta atrakcja na przyjęciach weselnych, podczas których goście weselni mogą skosztować lokalnych specjałów.
Jego dekoracją zajmują się pracownicy sali bankietowej, dekoratorka lub organizatorzy.
W tym przypadku to ja zostałam poproszona o zajęcie się tym meblem.
A było co robić!
Gdy weszłam na salę, stół od razu rzucił mi się w oczy- on po prostu tutaj nie pasował!
Nie pasował klimatem, kolorystyką i ogólną estetyką.
W związku z tym, że głównym kolorem dekoracji była zieleń, postanowiłam tchnąć życie w ten mebel.
I to dosłownie!
Wiedziałam, że samymi wstążkami i organzą nie uzyskam tego efektu, więc czym prędzej pojechałam do domu i skierowałam swoje kroki do ogrodu i do sadu. Na salę zabrałam gałązki bluszczu, zielone jabłka i gałązki  jabłonek.
Z takim ekwipunkiem mogę przystąpić do pracy!

Niezbędne materiały i narzędzia:
- wstążki w rożnych odcieniach zieleni,
- białe wstążki,
- zielona organza,
- sznurek jutowy,
- kłosy zbóż,
- gałązki bluszczu,
- zielone jabłka,
- gałązki jabłoni z zielonymi jabłkami.

Wykonanie:
1) Dekorację stołu rozpoczęłam od usunięcia niepotrzebnych elementów i rzeczy, które były ustawione na blacie stołu. Pomarańczowe liście zastąpiłam zielonym wiankiem ze słonecznikami. Po boku zawiesiłam natomiast sznurki ze suszonymi grzybami.



2) Następnie przystąpiłam do dekoracji stołu, od samej góry. Gałązki bluszczu ułożyłam na słomianym dachu.

3) Wokół drewnianej tablicy z napisem „Na swojskie jadło i okowitę. Zapraszamy” ułożyłam zieloną organzę.





4) Po prawej i lewej stronie drewnianej tablicy ułożyłam gałązki jabłoni z zielonymi jabłkami.

5) Po prawej i lewej stronie stołu ułożyłam małe bukieciki ze zbóż, które przywiązałam sznurkiem jutowym i przyozdobiłam zielonymi kokardami z organzy.




6) Dach stołu kończył się ozdobną falą, w której były małe otwory. Postanowiłam przełożyć przez nie zielone i białe wstążki, różnej długości.


7) Na stole położyłam jeszcze kilka zielonych jabłek.
8) Resztę zostawiłam obsłudze, która ułożyła na stole wędliny, sery, pieczywo, ogórki kiszone, grzybki w occie i inne lokalne specjały.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz