niedziela, 19 listopada 2017

KOMPOZYCJA KWIATOWA W DYNI


W związku z tym, że moje urodziny przypadają w Halloween, to od zawsze na moim stole urodzinowym gościła dynia. Zazwyczaj były to straszne lampiony. Ale w tym roku było inaczej!

Miała na to wpływ zapewne moja wizyta w Ogrodzie Botanicznym Uniwersytetu Wrocławskiego na XIV Dolnośląskim Festiwalu Dyni.

Podczas spaceru po ogrodzie natrafiłam na warsztaty florystyczne, na których sama ozdobiłam dynię.

Na swoje urodziny również postanowiłam wykonać kompozycję kwiatową w dyni.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- dynia,
- rośliny z ogrodu,
- róże z liści klonu,
- gąbka florystyczna,
- nóż,
- łyżka,
- nożyczki,
- deska.

Wykonanie:
1)Prace rozpoczęłam od wizyty w ogrodzie. Ucięłam kwiaty i gałązki drzew oraz krzewów, które wydawały mi się najodpowiedniejsze do kompozycji.







2)Dynię położyłam na desce i obcięłam jej górną część.






3)Następnie wydrążyłam środek dyni.



4)W pustą dynię włożyłam namoczoną gąbkę florystyczną.






1)Rośliny ułożyłam w gąbce tak, aby tworzyły kolorową kompozycję. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz