wtorek, 20 grudnia 2016

SCRAPBOOKINGOWE KARTKI BOŻONARODZENIOWE




Produkcja kartek wre!
W tym roku wymyśliłam cztery wzory: Św. Mikołaja, bombki, choinkę z prezentami i świece z gałązką świerku.
Wszystko utrzymane mojej ulubionej kolorystyce.
Kartki wykonałam metodą scrapbookingu recyklingowego. Wykorzystałam kartony, stare książki, tektury i okrosiłam je brokatem i złotymi gwiazdkami.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- kartki technicze białe format A4,
- upalona tektura,
- stare książki,
- szary papier,
- sznurek jutowy,
- wstążka złota,
- wata,
- czarny długopis,
- złote naklejki „Wesołych Świąt”,
- złote cekiny,
- złoty brokat,
- złote gwiazdki,
- klej magic,
- klej w sztyfcie,
- nożyczki.

Wykonanie:
1) Najpierw przygotowałam poszczególne elementy:
- złożyłam kartki na pół, posmarowałam klejem w sztyfcie i posypałam złotym brokatem,        
- upaliłam prostokąty z tektury i nakleiłam na nie napisy „Wesołych Świąt”,
- odrysowałam na bloku koła na bobki, trójkąty na choinki i prostokąty na świece i obkleiłam je kartką ze starej książki,
- z kartonu wycięłam małe prostokąty na prezenty i dodałam kokardę ze sznurka jutowego,
- ze złotych wstążek zawiązałam kokardki.










2) Po kolei przyklejałam elementy do obrokatowanej kartki.
3) Całą kompozycję dopełniłam cekinami i złotymi gwiazdkami.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz