piątek, 23 grudnia 2016

CHOINKA Z SZYSZEK


Wielokrotnie już widziałam choinki wykonane z szyszek. Uznałam, że będzie to idealna dekoracja do mojego pokoju, która ożywi moje fioletowe ściany. Większość dodatków mam w kolorze białym i złotym i w takiej kolorystyce postanowiłam wykonać moją choinkę. Praca nad nią nie była łatwa- rozciągnęła się na kilka dni- najpierw klejenie szyszek, później malowanie choinki, wyschnięcie, a na końcu dekoracja złotymi łańcuchami. Do tego odcisk od pistoletu do kleju na gorąco… Ale było warto!

Niezbędne materiały i narzędzia:
- szyszki rozwinięte,
- karton,
- klej na gorąco,
- biała farba w sprayu,
- złote łańcuchy.

Wykonanie:
1) Szyszki zbierałam letnią porą. Przed przystąpieniem do prac, wsypałam je do kartonu i zostawiłam na kilka dni w kotłowni, aby pod wpływem ciepła się rozwinęły.

2) Z kartonu wycięłam koło.
3) Do kartonu przykleiłam szyszki, po okręgu. Później stopniowo przyklejałam szyszkę do kolejne szyszki, tak aby choinka miała kształt stożka.



4) Gotową choinkę pomalowałam na biało farbą w sprayu.

5) Po wyschnięciu udekorowałam choinkę złotymi łańcuchami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz