niedziela, 4 grudnia 2016

TABLICA ORGANIZATORKI ŻYCIA


Jak to jest być zaangażowaną w kilka projektów jednocześnie?
Bywa ciężko!
Ale najważniejsze, to mieć wszystko zapisane i uporządkowane.
Potrzebowałam stworzyć sobie przestrzeń, w której będzie mi się komfortowo pracować i która będzie mi pomocna.
W moim obecnym pokoju miałam swój kąt z komputerem, a z boku okno.
Za każdym razem, kiedy patrzyłam przed siebie, widziałam ścianę, nie pierwszej świeżość ścianę, która w żaden sposób nie inspirowała i nie zachęcała do dalszej pracy.
Postanowiłam zmienić ten kawałek ściany w kolorową tablicę informacyjną.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- szary papier,
- kolorowe kartki rysunkowe,
- taśma dwustronna,
- taśma przeźroczysta,
- sznurek jutowy,
- małe drewniane spinacze,
- ołówek,
- dziurkacz w liście,
- nożyczki.

Wykonanie:
1) Pracę rozpoczęłam od zaklejenia ściany szarym papierem. Użyłam do tego taśmy dwustronnej.

2) Za pomocą taśmy dwustronnej zamontowałam sznurek jutowy.

3) Z kolorowych papierów wycięłam duże liście klonu, które przykleiłam naokoło szarego papieru jako ramkę tablicy.

4) Za pomocą drewnianych klamerek przyczepiłam do sznurków kartki z cytatami, ważnymi informacjami, zdjęcia itp.

Ta tablica może dumnie nosić nazwę tablicy Organizatorki życia!
Tutaj mogę pracować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz