piątek, 2 marca 2018

MINI WAZONIKI RUSTYKALNE


Często spotkamy się z rodziną przy stole. Idzie wiosna, więc warto zadbać o dekorację stołu. Zazwyczaj rezygnujemy z dużego bukietu, bo nasi goście mogliby się nie widzieć i swobodnie ze sobą rozmawiać.
Moją propozycją jest są mini wazoniki, do którego można włożyć na przykład jednego tulipana lub trzy żonkile.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- butelki 100ml po wódce,
- sznurek jutowy,
- biała koronka,
- klej magic,
- klej na gorąco.

Wykonanie:
1) Fragmentami kleję butelkę klejem magic i przyklejam do niej sznurek jutowy, dbając o to, by nie było żadnych przerw między jednym, a drugim sznurkiem.


2) Gdy wykleję już całą butelkę, odstawiam ją na 1 godzinę, aby klej wysechł.
Ja wykonałam 2 wersje- w pierwszej obkleiłam całą butelkę, a w drugiej zostawiałam „odkryte ramiona”.


Do każdej z nich przymocowałam koronkę oraz kokardki ze sznurka jutowego lub z białej koronki.
W ten sposób powstało mi pięć wersji.

2 komentarze:

  1. Te wazony w towarzystwie tulipanów wyglądają rewelacyjnie! Czy próbowałaś robić podobne DIY z dziećmi? Jestem ciekawa, czy dałyby radę, bo wydaje mi się, że to DIY wymaga jednak cierpliwości i dokładności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, robiłam już takie wazoniki z dziećmi, ale w mniejszej grupie klasy I-III. Oczywiście pomagałam im w rozpoczęciu pracy i kontrolowałam, aby te prace były staranne, czyli żeby nie było przerw między jednym, a drugim sznurkiem. Wszelkie niedoskonałości zakryliśmy później koronką :)

      Usuń