sobota, 17 marca 2018

WAZONY RUSTYKALNE Z BUTELEK PO WINIE


Pewnie nie jedna z nas zastanawiała się, w co włożyć jedną różę tak, aby się pięknie prezentowała, a w domu są tylko duże wazony na bukiety.
Zapewne po niejednym spotkaniu towarzyskim zostają nam puste butelki.
Tym razem postanowiłam użyć butelek po winie. Oplotłam je sznurkiem jutowym, dodałam trochę koronki i perełek.
Zapraszam do obejrzenia trzech wersji rustykalnego wazonu.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- butelka po winie,
- sznurek jutowy,
- klej magic,
- klej na gorąco,
- juta,
- wstążka jutowo- koronkowa,
- perełki ozdobne,
- nożyczki.

Wykonanie:
1) Najpierw obklejam klejem fragment butelki, a następnie przyklejam do niej sznurek. Najlepiej zacząć obklejanie od góry butelki, wtedy będzie można nią swobodnie obracać. Co jakiś czas dopycham sznurek tak, aby nie było szpar między jednym, a drugim.

2) Gdy obkleję całą butelkę, odstawiam ją na około 1 godzinę, aby klej wysechł.

3) Dekoracja butelki.

I wersja- wazon z trzema muszkami

Muszki wycięłam z juty, następnie związałam ją na środku sznurkiem jutowym. Za pomocą kleju na gorąco przykleiłam je do butelki. Na koniec ozdobiłam muszki białymi perełkami.



II wersja- wazon z kokardą

Pierwsze skrzypce gra tutaj wstążka jutowo- koronkowa. Ozdobiłam nią dół butelki, a także wykonałam z niej dużą kokardę, którą przymocowałam oczywiście klejem na gorąco.

III wersja- wazon z małą wstążeczką

Wstążkę jutowo- koronkową przykleiłam w trzech miejscach- na górze, po środku i na dole butelki.
Kokardkę wykonaną ze sznurka jutowego przymocowałam na środku butelki. Całość wykończyłam białą perełką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz