środa, 13 czerwca 2018

KARTKA NA OSIEMNASTKĘ


Oj, jak dawno nie byliśmy na osiemnastce!
Ostatnio gościliśmy się na tego typu imprezie chyba lata temu.
Czemu o tym piszę? Bo już wtedy próbowałam tworzyć kartki scrapbookingowe. Oto, co udało mi się skleić:

Może nie jestem z tego teraz w 100% dumna, ale to pokazuje, jak ewoluowała moja twórczość.
Justyna, wybaczam, jeżeli wyrzuciłaś już tę kartkę od nas ;)

Skoro nadarzyła się okazja do stworzenia kartki, to oczywiście podjęłam się tego wyzwania i postarałam się bardziej.
Wszystko oczywiście zgodnie z moją ulubioną kolorystyką, Na kartce króluje złoto, brąz i ecu.

Motywem przewodnim jest tort czekoladowy, świeczki z cyframi 18, balony, girlanda z imieniem jubilatki. Całe tło wypełniłam złotymi gwiazdkami.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- kartka ozdobna skóra kolor ecru,
- kartka złota,
- kartki brązowe w trzech odcieniach,
- sznurek jutowy,
- wstążka złota,
- półperełki białe i kremowe,
- złote literki perełki,
- złote gwiazdki,
- klej magic,
- klej w sztyfcie,
- klej na gorąco,
- nożyczki.

Wykonanie:
1)Z brązowej kartki, sznurka jutowego i złotych liter tworzę girlandę z imieniem jubilatki.



2)Z ciemnobrązowej kartki tworzę piętrowy tort, który zdobię złotą wstążką, papierem i perełkami, które imitują słodką ozdobę ciasta.

3)Ze złotej kartki, szarego papieru i kremowych półperełek tworzę świeczki z numerem 18.

4)Również ze złotej kartki i sznurka jutowego tworzę balony, które przyklejam do kartki po dwóch stronach tortu.
5)Po przyklejeniu wszystkich elementów, całość tła wypełniam złotymi gwiazdeczkami, które przyklejam klejem magic.

Wszystkiego najlepszego Julka! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz