poniedziałek, 25 czerwca 2018

TORT URODZINOWY ZE SŁODYCZY MILKY WAY


Chyba nie ma imprezy urodzinowej, która obyłaby się bez tortu.

A co powiecie na takie ciasto bez pieczenia, które może postać parę dni?
Oczywiście długość czasu od wręczenia do konsumpcji uzależniona jest od apetytu obdarowanego.

Oto moja kolejna propozycja na prezent urodzinowy- słodki torcik z batonów Milky Way. 

Niezbędne materiały  i narzędzia:
- batony i cukierki Milky Way,
- styropian,
- niebieska bibuła,
- biały sizal,
- szpilki,
- biały, drewniany napis 30,
- celofan,
- srebrna wstążka,
- srebrna półperełka,
- nożyczki,
- taśma dwustronna,
- klej na gorąco,
- nóż,
- talerze.

Wykonanie:
1)Na styropianie odrysowuję różnej wielkości talerze, następnie wycinam nożem trzy styropianowe koła.

2)Owijam koła niebieską bibułą, którą przymocowuję do styropianu za pomocą szpilek.

3)Przyklejam batony i cukierki do koła za pomocą taśmy dwustronnej.




4)Za pomocą kleju na gorąco łączę ze sobą warstwy tortu.

5)Na środek górnej warstwy wbijam białą 30-tkę.

6)Cały tort otulam białym sizalem, niczym mgiełką z lukru.


7)Gotowy tort zapakowałam w celofan, którego przewiązałam srebrną wstążką, na którą nakleiłam srebrną półperełkę. 

Upominek wykonałam z okazji 30- tych urodzin mojego brata.
Jeszcze raz, wszystkiego najlepszego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz