sobota, 16 czerwca 2018

SŁODKI BUKIET Z FERRERO ROCHER


Słodkie prezenty będą już chyba moją tradycją na różnego rodzaju imprezach okolicznościowych.
Tym razem zdecydowałam, że na prezent osiemnastkowy wykonam słodki bukiet z pralin Ferrero Rocher.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- słodycze Ferrero Rocher,
- kula styropianowa,

- kij leszczynowy,
- wstążka 2cm i 0,5cm kremowa i brązowa,
- złote cyfry
- złote półperełki.
- szpiki,
- taśm dwustronna,
- klej na gorąco.

Wykonanie:
1) Nabijam kij leszczynowy na kulę styropianową- to będzie stelaż do całego bukietu.


2) Ze wstążki kremowej i brązowej tworzę czteropłatkowe kwiaty, które przypinam do kuli za pomocą szpilek.


3) Do środka kwiatka wkładam pralinę Ferrero Rocher, którą przymocowuję klejem na gorąco.

4) Czynności 3 i 4 powtarzam, aż cała kula będzie zapełniona słodkimi kwiatami.

5) Kijek oplotłam brązową wstążką, a na środku przykleiłam złote półperełki.
6) Do spodu kuli przymocowałam wstążki 0,5cm, które pięknie zwisały, dopełniając kompozycję.

7)  Na górę bukietu przykleiłam złote cyfry 18.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz