czwartek, 13 kwietnia 2017

BUKIET Z LIZAKÓW NA 18-STE URODZINY


Mojej koleżanki siostra wkrótce obchodzi 18-naste urodziny. Z tej okazji muszę wykonać jubilatce słodki bukiet z lizaków.
Z chęcią podjęłam się tego wyzwania, zwłaszcza, że w szkole podstawowej i w gimnazjum wykonywałam takie bukiety koleżankom.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- 18 lizaków,
- jajko styropianowe,
- kwiaty ozdobne różowe i fioletowe,
- sizal biały,
- zielona bibuła,
- patyczki do szaszłyków,
- wykałaczki,
- szpilki,
- nożyczki. 

Wykonanie:
1) Za pomocą szpilek przymocowałam bibułę do jajka, następnie nadziałam jajko na patyczek od szaszłyka.


2) W patyczki od lizaków włożyłam małe, drewniane patyczki.

3) Okręciłam sizal wokół każdego lizaka.



4) Nabiłam wszystkie lizaki na jajo.


5) Okręciłam druciki od kwiatków na drewniane wykałaczki i również wbiłam je w jajo.


6) Dół bukietu przystroiłam zieloną bibułą.
7) Do jaja od strony dolnej wbiłam jeszcze kilka patyczków do szaszłyków, aby rękojeść była sztywna i owinęłam ją sznurkiem jutowym. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz