sobota, 8 kwietnia 2017

RUSTYKALNE KARTKI WIELKANOCNE


W tym roku przygotowałam dwie wersje kartek wielkanocnych: pisanka i wykluwający się kurczak. 
Wszystko utrzymane oczywiście w mojej ulubionej kolorystyce. Nie zabrakło wypalanej tektury, starych książek i kartonów. 

Niezbędne materiały  i narzędzia:
- kartki techniczne białe A4,
- wypalona tektura A5,
- stara książka,
- sznurek jutowy,
- oczy naklejki,
- klej magic,
- nożyczki, 
- czarny pisak.

Wykonanie:
1) Na początek upalam tekturę, którą później przyklejam do złożonej na pół kartki technicznej.


2) Na górze tektury napisałam czarnym pisakiem "Wesołego Alleluja".


3) Jajko i kurczaka odrysowałam na karce z bloku technicznego i obkleiłam kartkami ze starej książki.
4) Skorupkę jajka tworzę z kartonu. 





5) Gotowe elementy przyklejam na wypaloną tekturę. Naklejam kurczakowi oko i przyklejam sznurek jutowy na skorupkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz