niedziela, 2 kwietnia 2017

KURA I KOGUT NA WIELKANOCNY STÓŁ




Obecnie na rynku jest wiele styropianowych figur, dzięki którym lekcje plastyki lub dekorowanie domu na święta staje się łatwiejsze.
Kogut i kura to jedno z moich wielkanocnych zamówień.Otrzymałam koguta i kurę ze styropianu, pióra i klej i miałam coś z tego wyczarować. Więc szybko zabrałam się do pracy.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- kura i kogut ze styropianu,
- pióra czarne, brązowe, pomarańczowe i żółte,
- oczy naklejki,
- czerwony lakier do paznokci,
- klej magic,
- patyczki do szaszłyków,
- kubek.




Wykonanie:
1)Niezawodne okazały się do patyczki do szaszłyków. To na nie nabiłam styropianowe figury. Dzięki temu łatwo mogłam obracać ptaszyska.
2)Jak dobrze, że nie wyrzucam gęstych lakierów do paznokci! Wyjęłam z kosmetyczki dawno nieużywany czerwony lakier i pomalowałam nim grzebień, dziób oraz dzwonek.






3)Następnie używając niezawodnego kleju magic, przykleiłam różnokolorowe pióra do styropianu.











4)Całość dopełniłam gotowymi oczami.
Gotowa kura i kogut pięknie prezentowały się w zielonym owsie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz