niedziela, 30 kwietnia 2017

DYPLOM DLA 50-LATKA


Mojej koleżanki tata odchodzi wkrótce 50-te urodziny. Poprosiła mnie, abym wykonała dla niego dyplom. Prośbę tę podjęłam jako wyzwanie rękodzielnicze, którego podjęłam się z wielką przyjemnością.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- kartka techniczna A4 biała,
- kartka rysunkowa A4 brązowa,
- wydrukowane życzenia na tekturze format A4,
- karton,
- sznurek jutowy,
- stara książka,
- tektura karbowana,
- cekiny,
- bezbarwny lakier ze złotym brokatem,
- klej magic,
- nożyczki.

Wykonanie:
 1) Przymocowuję do białej kartki sznurek jutowy, który będzie później służył do zawieszenia dyplomu.
2) Obcinam brązową kartkę po pół centymetra z każdej strony i naklejam na białą kartkę techniczną.

3) Tekturę z życzeniami obcinam tak, aby każdy bok kartki był wklęsły i naklejam ją na brązową kartkę.

4) Do dekoracji dyplomu będę potrzebowała:
- cyfry 50, którą odrysowałam z tektury i pomalowałam lakierem bezbarwnym ze złotym lakierem,

- 2  balony, które wykonałam ze starej książki i sznurka jutowego,
- 50-latka, którego wykonałam z makulatury i cekinów.

Wszystkie te elementy przymocowałam do dyplomu za pomocą kleju magic. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz