sobota, 26 maja 2018

KARTKA NA DZIEŃ MAMY


Od ponad roku zajęłam się na poważnie wykonywaniem kartek okolicznościowych. Wcześniej tworzyłam je tylko z okazji świąt.

Wciąż poszykuję idealnych materiałów i sposobów na ich wykonanie, aby zachwycały adresatów.
Cały czas jestem wierna swojemu stylowi. Wszystko pozostaje z w kolorystyce ecru, brązów i bieli. Całość okraszam wstążkami, brokatami, cekinami, czy perełkami.
Prac te nie są trudne w wykonaniu. Dlaczego? Bo zazwyczaj później wykonują je dzieci podczas zajęć rękodzielniczych, które prowadzę.
Pokazuję im, że można zrobić coś pięknego, wystarczy dobrze poszukać w swoim biurku.
To uczy ich kreatywności, ale i oszczędności.

Na tegoroczny Dzień Mamy przygotowałam serce złożone z małych, wydziurkowanych serc, wykończone kremowymi półperełkami. Całość przypomina słodkie ciastko.
Od dzisiaj będę prezentować kartki w nowy sposób, ponieważ zakupiłam mini sztalugę.
Mam nadzieję, że i Wam samo spodoba tak samo, jak mi.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- papier ecru młotek,
- napis „Kochanej Mamie” wydrukowany na złotej kartce,
- tekturka po koronkach,
- kremowe półperłki,
- stara książka,
- dziurkacz w serca,
- brązowa wstążka,
- klej w sztyfcie,
- klej na gorąco,
- nożyczki.

Wykonanie:
1)Składam papier ercu do format A5.
2)Wycinam napis Kochanej Mami tak, aby każdy bok był wklęsły.

3)Z tekturki po koronkach, które wykorzystuję do dekoracji rustykalnych wazoników, wycinam wklęsłą ramkę i naklejam na nią napis.

4)Na łączenie między ramką, a napisem naklejam kremowe półperełki.

5)Ze starej książki dziurkuję serca.

6)Naklejam  serca na kartę, tworząc duże serce.

7)Na środek serca klejem na gorąco naklejam brązową wstążkę.

8)Ozdabiam całe serce kremowymi półperełkami.


Wszystkiego najlepszego mamo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz