środa, 9 maja 2018

PARA MŁODA- DEKORACJA WINA


Wiele par prosi, aby goście weselni przynieśli im na prezent ślubny wino.
Część gości po prostu wkłada butelkę do torebki, inni zlecają dekorację florystyce lub tworzą ją sami.
Ja zaliczam się oczywiście do tej trzeciej grupy.
Już wcześniej kilkukrotnie wykonałam tego typu prezent, a nawet wystylizowałam butelkę na Pannę Młodą.
Link do tej pracy znajdziecie tutaj.


W tym przypadku, postanowiłam udekorować dwa wina- jedno to Panna Młoda, a drugie to Pan Młody.
Do tego celu kupiłam chilijskie wino Frontera w odpowiednim kształcie butelki, który ułatwił mi pracę.

Panna Młoda

Niezbędne materiały i narzędzia:
- biała wstążka 2cm,
- białe pióra,
- biały tiul,
- białe różyczki na druciku,
- biała kartka rysunkowa,
- srebrna wstążka,
- srebrne półperełki,
- srebrne diamenciki,
- taśma dwustronna,
- klej na gorąco,
- nożyczki.

Wykonanie:
1)Górę butelki otulam białą wstążką, którą przymocowuję za pomocą taśmy dwustronnej. Następnie dół butelki obklejam kartką rysunkową.


2)Dół butelki dekoruję białymi piórami, które przyklejam klejem na gorąco.

3)Granicę między wstążką, a piórami, dekoruję srebrnymi półperełkami.


4)Na środku szyjki naklejam srebrną wstążkę oraz diamenciki, które imitują biżuterię ślubną.

5)Z białego tiulu tworzę welon, który naklejam klejem na gorąco na górę butelki, tj. w miejsce korka.
6)Na głowę Pani Młodej uplotłam wianek z białych róż.



Pan Młody

Niezbędne materiały i narzędzia:
- czarny blok techniczny,
- biała wstążka,
- czerwona kartka z bloku rysunkowego,
- srebrna wstążka,
- srebrne diamenciki,
- czarne i białe guziki,
- taśma dwustronna,
- klej na gorąco,
- nożyczki.

Wykonanie:
1)Górę butelki otulam białą wstążką, którą przymocowuję za pomocą taśmy dwustronnej.


2)Z czarnej kartki technicznej tworzę marynarkę. Przyklejam ją do butelki za pomocą taśmy dwustronnej. Na kołnierzyk naklejam srebrne diamenciki.

3)Z czarnego papieru, wstążek i diamencików tworzę kapelusz, który przymocowuję na górę butelki, tj. na korek.

4)Na koszulę oraz marynarkę naklejam białe i czarne guziki.
5)Dół butelki dekoruję srebrną wstążką i diamencikami, co ma imitować pas Pana Młodego.
6)Stylizację Pana Młodego wykańczam czerwoną muchą oraz białą różą.


Udekorowane wina otuliłam celofanem i przystroiłam czerwoną rafią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz