poniedziałek, 28 maja 2018

KOLOROWANKA KOMUNIJNA



Okres komunijny w pełni!
Podczas organizacji różnego rodzaju imprez okolicznościowych dobrze jest pomyśleć o wszystkich gościach, a w szczególności o tych najmłodszych.

To często od ich humoru czy samopoczucia zależy długość pobytu całej rodziny na danej uroczystości.

Z ust dziecka można usłyszeć:
- Nudzi mi się!
- Kiedy jedziemy do domu?
- Nie mam się z kim bawić!

Nawet jeżeli na imprezie jest kilkoro dzieci, to one same się nie zintegrują. Trzeba je zachęcić do wspólnej zabawy.
Idealną opcją jest wynajęcie animatora, który zorganizuje czas wolny dzieci. Maluchy będą się świetnie bawić, a rodzice będą mieli chwilę oddechu.
Jeżeli nie mamy takiej możliwości warto zorganizować dla nich przestrzeń, tzn. kącik dziecka.
Mogą się tam znajdować różne zabawki, klocki, a także stół do pisania, czy malowanie.
Kilka białych kartek i kredki potrafi zająć dzieci na naprawdę długi czas.

Moją propozycją w tym przypadku jest kolorowanka, stosowna do okoliczności.

W związku z tym, że uczestniczyłam w przyjęciu komunijnym, stworzyłam kolorowankę, która opowiadała historię tego dnia.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- obrazki do kolorowania,
- papier ozdobny ecru,
- białe serwetki,
- sznurek jutowy,
- marker czarny i złoty,
- nożyczki,
- klej magic.

Wykonanie:
1)Na gilotynie tnę kartki z obrazkami do formatu A5 oraz papier ecru, który posłuży mi jako okładka do kolorowanki.
2)Na kartce w kolorze ecru na samej górze piszę „Kolorowanka komunijna”.
3)Na białych serwetkach czarnym i złotym markerem piszę „IHS”.

4)Serwetki przyklejam klejem magic pod napisem „Kolorowanka komunijna”.

5)Składam całą kolorowankę.
6)Robię dziurki dziurkaczem i przeprowadzam przez nie sznurek jutowym, którego zawiązuję na pióro.


Teraz wystarczy ustawić stolik, położyć kredki i dzieciaki będą na pewno zajęte kolorowaniem przez jakiś czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz