sobota, 26 maja 2018

SŁODKIE SERCE Z KINDER SŁODYCZY


Nadszedł w kalendarzu dzień, w którym należy podziękować najważniejszej osobie w naszym życiu.
Mama.
To ona nas urodziła, wychowała i wspierała.
Niestety  ja ze swoją mamą nie widuję się codziennie, ponieważ dzielę życie na Wrocław i Żuki, ale przynajmniej dwa razy dziennie z nią rozmawiam, aby pomimo dzielących nas kilometrów czuła moją troskę i wsparcie.

Moja mama jest też częścią „Organizatorki życia”.
Często pomaga mi przygotować materiały i półprodukty na zajęcia z dziećmi, ale także sama wkręciła się w rękodzieło i np. owija sznurkiem butelki, a ja już tylko dekoruję koronką.
Myślę, że od zimy stworzyłyśmy około 100 rustykalnych wazoników!

Dlatego chciałam się jej wywdzięczyć za pomoc i poświęcony czas.
Ostatnio tworzę dużo podarunków dla innych osób.
Chciałam stworzyć coś wyjątkowego, coś, czego jeszcze nie robiłam, coś specjalnie dla niej. 
Wiedziałam tylko, że ma to być coś z motywem serca i tak natknęłam się na różnej inspiracje z wykorzystaniem słodyczy Kinder.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- słodycze: 
Kinder Niespodzianka, Kinder Bueno, Kinder Czekolada, Schoko Bons,
- styropian,
- czerwona bibuła,
- biały i czerwony sizal,
- biała wstążka,
- czerwone naklejki w kształcie serca,
- szpilki,
- taśma dwustronna,
- nóż,
- nożyczki.


Wykonanie:
1)Za pomocą noża wycinam serce ze styropianu.

2)Otulam styropianowe serce czerwoną bibułą. Do przymocowania używam szpilek.


3)Naokoło serca przyklejam taśmę dwustronną.


4)Do taśmy przyklejam Kinder Czekoladki.

5)Na dno powstałego pudełeczka przyklejam biały i czerwony sizal.



6)Do środka wkładam Kinder Niespodziankę, Kinder Bueno, Kinder Czekoladę oraz Schoko Bons.
7)Wokół czekoladek przewiązuję białą wstążkę, a na jednym z boków tworzę kokardę. Na wstążkę naklejam małe i duże czerwone serduszka.





Słodkiego, miłego życia Mamuś <3

2 komentarze: