piątek, 18 maja 2018

PODZIĘKOWANIA DLA RODZICÓW


Ważnym punktem podczas uroczystości weselnych są podziękowania dla rodziców. 

Ile par, tyle pomysłów na prezenty, począwszy od kwiatów, dyplomów, wspólnych albumów ze zdjęciami, koszami pełnymi słodyczy, a skończywszy na wycieczkach, czy wizytach w SPA.

Słowo DZIĘKUJĘ wyraża wdzięczność i szacunek.
To proste słowo, które płynie prosto z serca jest niezwykle ważne.
Zaakcentowanie go podczas tak ważnej chwili, oznacza podziękowanie rodzicom nie tylko za pomoc w organizacji tego wydarzenia, ale przede wszystkim za urodzenie, trud wychowania i wspieranie podczas całego życia.

Mój brat i bratowa postanowili podarować swoim rodzicom kwiaty oraz zestaw kawowy, który ma uświetnić wspólnie spędzane chwile.

Moim zadaniem w tym przypadku było zapakowanie zestawu kawowego.

W związku z tym, że do zapakowania wykorzystałam papier ozdobny, który był bogaty we wzory, zrezygnowałam z kokard i wstążek.
Postanowiłam wyeksponować tutaj słowo DZIĘKUJĘ.

Niezbędne materiały i narzędzia:
- papier ozdobny w storczyki,
- kartka techniczna biała,
- kartka techniczna złota,
- drewniane Dziękuję,
- naklejki imitujące drewno w kształcie serca i ramki,
- taśma klejąca,
- taśma dwustronna,
- klej magic,
- nożyczki.

Wykonanie:
1)Obklejam katon w papier ozdobny, przymocowując go taśmą.

Zobaczcie kto pilnował zapakowanych prezentów ;)

2)Na złoty prostokąt nakleiłam biały, kilka centymetrów mniejszy od złotego.


3)Klejem magic przykleiłam drewniane słowo Dziękuję, serce oraz ramkę.




4)Taśmą dwustronną przykleiłam kartkę ze słowem Dziękuję do papieru ozdobnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz